(P) Campania “Total premiază dorinţa de performanţă” şi-a desemnat câştigătorii

17 dec 2015 206 afişări Special
(P) Campania “Total premiază dorinţa de performanţă” şi-a desemnat câştigătorii

In perioada 5 octombrie – 13 noiembrie, Total Romania a organizat concursul Total premiaza dorinta de performanta, destinat cumparatorilor uleiurilor de motor Total Quartz. Patru dintre acestia au intrat in posesia marilor premii: un automobil Nissan Qashqai si 3 mini-tablete.

In urma extragerii din 17 noiembrie, Liliana Izabela Ionescu a fost desemnata castigatoarea marelui premiu: un Nissan Qashqai. In varsta de 43 de ani si mama a doi copii, Liliana Izabela Ionescu a achizitionat un ulei de motor TOTAL Quartz si s-a inscris pe site la concurs. Luni, 14 decembrie, a primit cheile masinii!

Desi am o masina, mi-am dorit sa pot avea un automobil mai performant si mai sigur. Am auzit reclama la radio, am cumparat uleiul TOTAL Quartz si pur si simplu am crezut ca voi castiga. Mi-am dorit din tot sufletul sa castig aceasta masina si iata ca TOTAL Romania ne-a facut copiilor mei si mie cel mai frumos cadou de sarbatori a declarat Liliana-Izabela Ionescu.

Alte trei mini tablete Apple au fost oferite prin tragere la sorti castigatorilor Pavel Ionut, Bumbacea Vasile Paul si Stan Marian. In plus, 200 de bidoane Total Quarz au fost acordate ca premii castigatorilor concursului online din cadrul aceleiasi promotii.

Evenimentul de decernare a premiilor, gazduit de showroom-ul Serus Nissan din Bucuresti, a avut loc pe 14 decembrie in prezenta lui Frank Haettel, Director General TOTAL Romania, Mihaela Mandrea-Muraru, director comercial TOTAL Romania, Luiza Popa, Director de Marketing si Comunicare TOTAL Romania si a partenerilor Dora Pasare, Brand Director si Helmut Tiderle, Director de Vanzari, din partea Nissan Romania.

In cadrul evenimentului, reprezentatii TOTAL Romania au vorbit despre provocarile pe care le-au intalnit pe parcursul anului, dar si despre rezultatele acestei campanii, desfasurata impreuna cu diviziile de creatie si media ale grupului HAVAS si cu divizia digitala a Republika Interactive.

"Desi activamintr-o piata cu o crestere relativ lenta, produsele TOTAL castiga din ce in ce mai mult aprecierea consumatorilor, fapt transpus intr-o crestere constanta a cotei de piata”
                                                               Mihaela Mandrea-Muraru, Director Comercial TOTAL Romania

2015 a fost un an al provocarilor, pe care il incheiem in ton de sarbatoare, rasplatind loialitatea si increderea consumatorilor nostri”
                                                               Luiza Popa, Director de Marketing si Comunicare TOTAL Romania

Parte a grupului francez TOTAL, nr. 4 mondial in domeniu, TOTAL Romania a aniversat recent 10 ani pe piata locala, unde desfasoara activitati de productie si comercializare de lubrifianti auto, lubrifianti industriali si bitum.

Versiune selectată: mobil / standard

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul S.C. WEB EDITING DEVELOPMENT SRL.