Reacţii din presa internaţională după golul magnific al lui Ianis Hagi! Ce scriu Marca, DailyMail sau Gazzetta dello Sport

12 sep 2018 25747 afişări Comentează şi tu Nationala
Reacţii din presa internaţională după golul magnific al lui Ianis Hagi! Ce scriu Marca, DailyMail sau Gazzetta dello Sport

Ianis Hagi (19 ani) a marcat un gol de generic în România U21 - Bosnia U21 2-0, direct din corner, iar reuşita nu a trecut fără să răsune şi în străinătate! Fiul "Regelui" l-a învins pe portarul bosniac, în minutul 70 al meciului, iar DailyMail, Gazzetta Dello Sport, Marca şi Sport au scris despre minunăţia lui Hagi junior. După victoria de la Ovidiu, naţionala lui Mirel Rădoi a aproape calificată la EURO 2020, competiţi găzduită de Italia şi San Marino.

Golul lui Ianis Hagi a devenit viral, iar jurnaliştii străini nu l-au trecut cu vederea. Cele mai importante publicaţii din lume au scris şi s-au întrecut în adjective, caracterizând reuşita decarului naţionalei antrenate de Mirel Rădoi. Sky Sports: "Fostul jucător al Fiorentinei a marcat direct din corner, profitând şi de nesiguranţă portarului advers".

Daily Mail: "Fiul lui Gheorghe Hagi a înscris un gol incredibil, direct din corner, în victoria naţionalei de tineret a României în meciul cu Bosnia". Marca: "Gol olimpic pentru Ianis Hagi, despre care toată lumea vorbeşte". Gazzetta dello Sport: "Ianis Hagi a marcat un gol nebun direct din corner, sub ochii tatălui sau".

România a învins Bosnia cu 2-0, după ce golurile lui Adrian Petre (16), servit de Ianis, şi al lui Hagi junior (70), direct din corner. Tricolorii mici mai au de jucat cu Ţara Galilor (13 octombrie) şi cu Liechtenstein (17 octombrie), ambele meciuri pe teren propriu. România are un meci mai puţin disputat faţă de principala urmăritoare, Bosnia.

 

Versiune selectata: mobil / standard

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax Group.