Noul sponsor al lui Poli Iaşi are planuri mari în Copou. Bonusul stabilit pentru câştigarea campionatului. Mihai Teja le-a intrat deja la inimă celor de la FootballCoin: ”Un parteneriat care îl include pe Mihai Teja prezintă garanţii mult mai solide”

11 sep 2019 7432 afişări Liga 1
Noul sponsor al lui Poli Iaşi are planuri mari în Copou. Bonusul stabilit pentru câştigarea campionatului. Mihai Teja le-a intrat deja la inimă celor de la FootballCoin: ”Un parteneriat care îl include pe Mihai Teja prezintă garanţii mult mai solide”
GALERIE (5 de imagini) VEZI GALERIA

Poli Iaşi pare să fi găsit în această vară ceea ce căuta de mulţi ani: un partener serios, care să-şi dorească o colaborare pe termen lung cu gruparea din Copou. Cu doar o zi înainte de startul campionatului, oficialii ieşeni au bătut palma cu ”FootballCoin”, o firmă din Bucureşti aflată la prima ei experienţă în fotbalul românesc şi care speră într-un ”mariaj” pe termen lung cu noul partener.

Firesc, noul sponsor îşi doreşte performanţă şi, pe lângă suma de bani pe care o virează anual în contul clubului, a stabilit şi câteva bonusuri de performanţă. Chiar şi pentru câştigarea campionatului.

Se poate ajunge la 100.000 de euro în primul an

Aşa cum ProSport v-a anunţat în premieră, firma FootballCoin a virat deja în contul clubului suma de 60.000 de euro, iar echipa va primi diverse bonusuri de performanţă. La fiecare victorie în faţa unei echipe importante, clubul primeşte din partea sponsorului suma de 2.000 de euro, iar prima pentru accederea în play-off este de 20.000 de euro pentru întreaga echipă. Surse din cadrul clubului susţin că bunosul pentru câştigarea titlului ar putea ajunge la suma de 50.000 de euro.

De asemenea, FootballCoin a pus la dispoziţia clubului un autoturism nou marka Skoda, pe care conducerea lui Poli l-a încredinţat antrenorului Mihai Teja, ca maşină de serviciu.

”Nu vreau să dau date din contract, au apărut deja în media câteva informaţii. În funcţie de performanţele echipei, se poate ajunge şi la 100.000 de euro pe un sezon. Este un parteneriat de sponsorizare. Se virează o sumă de bani pentru sezonul actual, pe lângă suma fixă sunt şi bonusuri de performanţă, pentru victorii cu echipele importante. Va fi şi un bonus pentru calificarea în play-off, pentru o clasare cât mai sus în play-off, pentru cupele europene şi chiar pentru titlu”, a mai spus Viorel Niculaie, care nu a exclus posibilitatea colaborării pe termen lung cu Poli Iaşi.

”Un parteneriat care îl include pe Mihai Teja prezintă garanţii mult mai solide”

Reprezentantul firmei FootballCoin, Viorel Niculaie, a declarat în cadrul unei conferinţe de presă că antrenorul Mihai Teja poate fi garantul unui proiect de durată în Copou. ”De ce am ales Iaşiul, noi, o firmă din Bucureşti? Pentru că vrem performanţă. Şi Mihai Teja a venit tot de la Bucureşti, pentru că vrea să facă performanţă la Iaşi. Şi aici e locul potrivit. Iaşiul e un oraş emblematic, un oraş potrivit pentru business, un loc potrivit unde să îţi faci un plan de viitor. Dar totul trebuie făcut pas cu pas. Îl apreciem foarte mult pe Mihai Teja. Un parteneriat care îl include pe antrenorul Mihai Teja prezintă garanţii mult mai solide. Începem să ne legăm şi sentimental de echipă, nu doar în ideea de afaceri”, a declarat Viorel Niculaie, reprezentantul noului sponsor al echipei ieşene.

Platformă online care conţine un joc de tip Fantasy Football

Acesta a precizat că parteneriatul dintre Poli Iaşi şi firma pe care o reprezintă a fost semnat cu o zi înainte de începerea campionatului şi a explicat pe scurt ce înseamnă ”FootballCoin”. ”Poate toată lumea s-a întrebat cine sunt noii parteneri ai echipei. Ne-au văzut pe tricouri, pe bannere... Parteneriatul s-a semnat cu 24 de ore înaintea primului meci al sezonului. Am zis că e bine să fim mai discreţi, să lăsăm echipa să se concentreze mai bine pe fotbal la început şi să anunţăm acest parteneriat acum, în pauza competiţională. Noi suntem un proiect destinat suporterului de fotbal, o platformă online care conţine un joc de tip Fantasy Football, similar cu jocurile de fotbal manager, în care utilizatorii activează într-un joc ca şi când ar fi un manager de fotbal adevărat. Sunt diferenţe faţă de celelalte platforme, dar nu intrăm în detalii. Am venit cu inima deschisă la Iaşi. Nu a fost niciun contact înainte, nu ne-a chemat nimeni, pur şi simplu ne-a plăcut echipa şi am considerat că aici putem găsi un partener cu care să stabilim o colaborare pe termen mai lung. Suntem la prima experienţă în fotbal şi chiar vrem să facem o treabă bună împreună, să putem crea un climat în care performanţa să primeze la Poli Iaşi”, a conchis Viorel Niculaie, care l-a avut alături pe directorul de marketing Ciprian Enache.

Mihai Teja: ”Dacă va face performanţă, Poli Iaşi va fi pe buzele oamenilor din străinătate”

La prezentarea noului partener a fost prezent şi antrenorul Mihai Teja, care şi-a exprimat speranţa că şi alţi sponsori vor veni alături de echipa ieşeană.

”Sunt bucuros şi fericit că suntem alături de sponsorii echipei. Mă bucur că am venit la Iaşi şi prin venirea mea am putut să ajut Poli nu doar prin ceea ce ştiu eu, prin meseria de antrenor, ci şi prin oameni care vor să facă performanţă, să-şi asimileze imaginea cu acest club pentru a putea face performanţă. Mi-aş dori ca mult mai multe firme să vină alături de Poli Iaşi, pentru că e un oraş foarte mare, iar sportul e un ambasador extraordinar al oraşului şi al ţării. Aşa cum Hagi a ajuns celebru prin America şi în toată lumea, şi Poli Iaşi, dacă va face performanţă, poate ajunge pe buzele tuturor oamenilor din străinătate”, a declarat antrenorul Mihai Teja.

Poli Iaşi a mai fost reprezentat la conferinţa de presă de doi oficiali, preşedintele Comitetului Director Leonid Antohi şi directorul de scouting Toni Heleşteanu, cei doi mulţumind noului partener pentru implicarea în Copou.

”Mulţumim că v-aţi gândit să faceţi acest parteneriat cu noi. Sperăm să contribuim şi noi la dezvoltarea imaginii dumneavoastră prin rezultate foarte bune”, a spus Antohi, acesta fiind completat de Heleşteanu: ”Este un parteneriat benefic pentru noi. Sunt convins că valoarea parteneriatului va fi dată de numrul mare de ani pe care sperăm să-l petrecem împreună. Salut venirea acestui partener, tocmai pentru că arată un vector foarte important, implicarea privatului în fotbal. Acesta este viitorul unui fotbal sănătos în România”.

La final, reprezentanţii noului sponsor, jucătorii şi staff-ul au luat masa la Restaurantul ”La Castel” din Iaşi, care a găzduit evenimentul.

Versiune selectată: mobil / standard

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul S.C. WEB EDITING DEVELOPMENT SRL.