FOTO | Vestea demiterii lui Devis Mangia de la Craiova face vâlvă şi în Italia. Ce scriu jurnaliştii de la Gazzetta dello Sport

Luni, 15:34 3586 afişări Liga 1
FOTO | Vestea demiterii lui Devis Mangia de la Craiova face vâlvă şi în Italia. Ce scriu jurnaliştii de la Gazzetta dello Sport

"Mangia a încheiat aventura la CSU Craiova: dat afară după două sezoane", este titlul notat de jurnaliştii italieni de la publicaţia Gazzetta dello Sport. Ziariştii din Peninsulă au scris că, deşi în urmă cu cinci zile oficialii olteni au precizat că tehnicianul italian nu va pleca de la echipă, acum, după eşecul în faţa formaţiei Viitorul, scor 1-2, antrenorul Devis Mangia a fost demis. 

"Se încheie aventura românească a lui Devis Mangia: CSU Craiova a publicat un comunicat oficial în care a scris despre demiterea antrenorului tehnician, în momentul în care clubul nu mai este în cursa pentru titlul de campion al României şi nici în cursa pentru câştigarea Cupei României (după eşecul suferit în partida tur din semifinale, scor 1-2, cu Viitorul). 

Fatal pentru fostul antrenor al echipei Palermo a fost eşecul din campionat în faţa echipei Viitorul: Craiova este la opt puncte de primul loc, ocupat de CFR Cluj. În locul lui Mangia a fost anunţat tehnicianul Corneliu Papură", au mai scris italienii, care au preluat şi comunicatul oficial al Craiovei, postat pe contul de Twitter şi au mai scris:

"Demiterea a fost puţin surprinzătoare pentru că oficialii clubului au anunţat oficial în urmă cu cinci zile că sunt 100% de partea lui Mangia. Din păcate, apoi a venit demiterea.

Devis Magia lasă România cu fruntea sus: este al doilea antrenor din ţară, după Gică Hagi, în ceea ce priveşte evoluţia din ultimele două sezoane: 40 de victorii, 20 de remize şi 22 de eşecuri în 82 de partide". 

 

Versiune selectată: mobil / standard

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax Group.