Noua atitudine

27 mar 2009 10 afişări Blog
Noul sponsor al naţionalei întâmpină elitist şi profund primul meci al tricolorilor. O campanie gândită îndelung şi realizată cu un buget considerat record oricând, nu numai în vremuri de criză. Marica, Goian, Tamaş ori Mutu se luptă cu ei înşişi. Mutu bun versus Mutu rău. Alb contra negru. Binele care trebuie să învingă răul mai întâi în cantonamentul tricolor. După care, „11 albi” îmbrăcaţi în galben care să se lupte pe viaţă şi pe moarte cu sârbii. Lobonţ răguşitul de cât ţipă într‑un meci să îl bată pe Lobby One „more beer”. Guriţă să nu fie Contra lui. Tamaş, fundaşul bun de la naţională, să uite renumele de băiat rău din, nu de la, cluburi. Rădoi să fie unul şi bun. Raţ să se concentreze pe centrări, nu pe replicile pe care le dă jurnaliştilor. Codrea să vrea să aibă motive ca prietena sârboaică să-i facă reproşuri că se duce acasă seara târziu după ce i-a bătut compatrioţii. Cociş să nu mai fie aşa timid, poate bea ceva după Mutu, iar Stoica şi Costea să lase complexele deoparte. Marica să depăşească momentul Gina Pistol şi să tragă la poartă, Mutu să uite aerele de Piteşti şi să îşi amintească de golurile de la Firenze. În general, naţionala să acţioneze ca un grup adevărat nu ca o adunătură de vedete. Să nu se mai aplece să ridice piatra, ci să fie umilă, muncitoare, dedicată. Să aibă atitudine. Nouă, veche…Atitudine.
Versiune selectată: mobil / standard

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul S.C. WEB EDITING DEVELOPMENT SRL.