Detalii mai puţin ştiute de la negocierile dintre Halep şi noul sponsor. Problema peste care a dat Simona în afacerea de milioane de euro

3 feb 2018 40838 afişări Tenis
Detalii mai puţin ştiute de la negocierile dintre Halep şi noul sponsor. Problema peste care a dat Simona în afacerea de milioane de euro

Simona Halep a evoluat la primele turnee din noul an într-o rochie roşie făcută în China, fără însemnele fostului sponsor, după ce numărul doi mondial şi Adidas nu s-au înţeles la renegocierea înţelegerii. Radu Restivan, specialist în marketing sportiv, a explicat politica firmelor de echipamente sportive şi a susţinut că piaţa din România nu o trage în spate pe Simona.

Într-un interviu pentru Adevărul, Radu Restivan a vorbit despre colaborarea dintre Halep şi Adidas şi i-a contrazis pe cei care au susţinut că piaţa din România, una nu la fel de atractivă ca cele din Occident, ar afecta-o pe Simona: "Simona a fost, până acum câteva zile, pe locul 1 în lume. Când eşti lider mondial, imaginea ta se vinde la nivel global, nu doar în România. Halep e trăsnet! Are o imagine impecabilă şi e o prostie să spui că nu vinde fiindcă e din România. De altfel, Adidas, cât timp a lucrat cu ea, a implicat-o în tot felul de campanii globale de marketing care au contribuit şi ele la creşterea brandului Halep, nu doar a brandului de echipament sportiv. Eu cred că a fost o comunicare greşită pe acest subiect. Adidas n-a renunţat la Simona. A fost o renegociere, Simona a cerut mai mulţi bani şi nu s-a ajuns la o înţelegere. Nu e nimic tragic sau dramatic în această poveste"

ProSport a anunţat în exclusivitate care va fi noul sponsor al Simonei, dar şi suma pe care sportiva încearcă să o obţină de la gigantul american, iar Radu Restivan a comentat pe acest subiect: „Iar faptul că Halep n-a semnat, deocamdată, cu o altă firmă nu e ceva surprinzător. Din ce îmi spuneţi, a cerut în jur de două milioane de euro pe an. Ei bine, nu sunt foarte multe firme care să aibă puterea necesară pentru a plăti o astfel de sumă. De fapt, probabil Nike şi-ar permite aşa ceva. Iar un contract cu Nike nu se semnează de pe o zi pe alta, mai ales dacă, în trecut, ai fost sponsorizat de un concurent direct. Aceste firme au o politică: preferă să-şi crească sportivul şi să aibă continuitate cu el. Din acest motiv e bătaie mare pe jucătorii tineri, de perspectivă", a adăugat specialistul în marketing sportiv pentru sursa citată. 

Versiune selectată: mobil / standard

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax Group.