FOTO | Lovitură de imagine dată de Nandor Kuti, unul dintre cei mai valoroşi componenţi ai naţionalei României de baschet

12 iul 2018 1234 afişări Comentează şi tu Baschet
FOTO | Lovitură de imagine dată de Nandor Kuti, unul dintre cei mai valoroşi componenţi ai naţionalei României de baschet 2 imagini http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/401/581/7961/17353856/4/346a5326.jpg

Nandor Kuti (21 de ani, 1,96 m), jucătorul echipei de baschet U BT Cluj, a semnat un contract de sponsorizare cu Kvantum Sport, distribuitorul brandului Under Armour în Romania, firmă de echipament sportiv care o îmbracă pe celebra Lindsay Vonn. pe tenismenul Andy Murray, dar şi pe gruparea din Premier League, Southampton.

Născut în acelaşi an cu ProSport, 1997, Kuti este unul dintre cei mai reprezentativi jucători de baschet ai generaţiei sale şi are mari şanse să devină, aşa cum au afirmat personalităţi din domeniu, un lider al echipei nationale. Povestea lui este fascinantă şi scoate în evidenţă caracterul lui de luptător, gata să îşi depăşescă mereu limitele. Trofeele câştigate cu echipa de club şi selecţiile în echipa naţională confirmă talentul şi ambiţia de care a dat dovadă.

“Am început baschetul la 6 ani, părinţii m-au încurajat tot timpul, nu mi-au spus ce să fac. Fratele meu juca şi el baschet şi el m-a dus. A fost un model pentru mine. Eram cel mai mic, pentru că mă antrenam cu copii de 12 ani. Am jucat şi fotbal. Cred că eram cel mai înalt fundaş central din România. Am mai făcut şi atletism şi duathlon şi triathlon, handbal, înot. Am multe medalii acasă, de la toate aceste sporturi”, spune baschetbalistul de 1,96 m.



„Nandor Kuti este atletul în care am regăsit toate valorile pe care brandul Under Armour le promovează şi alegerea noastră a fost una cât se poate de firească. Avem convingerea că această colaborare va fi una de lungă durată“ a declarat Ionuţ Ionescu, Marketing Manager. Kvantum Sport. Kvantum Sport este distribuitorul brandului Under Armour în România şi deţine în acest moment patru magazine monobrand în Bucureşti şi Cluj Napoca, dar şi un outlet în Bucureşti. Compania investeşte in dezvoltarea reţelei proprii de retail şi are ca obiectiv un portofoliu de 9 magazine in urmatorii doi ani.

Versiune selectata: mobil / standard

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax Group.